چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم ؟

سه شنبه 2 مهر 1398
16:39
کاظم

شکر تصفیه شده مصرف نکنید

چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم ؟

طعم شکر می تواند بسیار خوب باشد ، اما موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که در عین مفید بودن خوشمزه نیز هستند. شکر علاوه بر فاقد ارزش غذایی ، کالری بالای موجود در آن نیز از ذخیره چربی پشتیبانی می کند.علاوه بر این ، دفع آن بسیار دشوار است زیرا مدت طولانی در بدن می ماند و این باعث می شود متابولیسم شما کند شود.

گوشت بدون چربی مصرف کنید

چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم ؟

گوشت قرمز بیش از حد چربی و کالری اضافی دارد ، و این موضوع باعث عدم چربی سوزی در بدن می گردد.همچنین سعی کنید به جای مرغ از سبزیجات ارگانیک یا ماهی استفاده کنید.زیرا مقدار چربی موجود در مرغ می تواند در 30 روز از رسیدن به هدف شما جلوگیری کند.

در وعده های غذایی تان از سبزیجات و تخم مرغ استفاده کنید

هر وعده غذایی اصلی باید حاوی سبزیجات یا تخم مرغ باشد.اما شما می توانید به جای تخم مرغ و سبزیجات از ماهی استفاده کنید به شزطی که ماهی را به صورت غیر سرخ کردنی مصرف کنید.


از روغن های مضر پرهیز کنید

همه روغن ها باعث افزایش وزن شما نمی شوند. در مقابل ، برخی از آنها می توانند به شما کمک کنند تا به اندام ایده آل خود برسید.اما برخی روغن ها شامل چربی های ترانس هستند که باید از خوردن آن ها پرهیز کنید.


5 وعده غذایی در روز داشته باشید

چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم ؟

اگر روزانه 5 وعده غذایی کوچک نخورید ، متابولیسم بدن برای کاهش مصرف انرژی کند می شود.چرب ها در صورت عدم دریافت غذای بعدی ذخیره می شوند.اما اگر اجازه دهیم مواد غذایی به طور مرتب وارد دستگاه گوارش شوند ، دستگاه گوارش ما زودتر عمل می کند.بنابراین بدن شما سعی در ذخیره چربی نخواهد داشت و می داند که در مدت زمان کوتاهی وعده غذایی دیگری وارد می شود.


از تمرینات روزانه ورزشی غافل نشوید

و در آخر حداقل 1 ساعت در روز پیاده روی کنید یا بدوید.تمرینات هوازی نیز برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید هستند.با این ورزش های کم شدت اما طولانی مدت ، به اکسیژن بیشتری احتیاج دارید و در نتیجه چربی بیشتری می سوزانید.فراموش نکنید که قبل از لاغری به سلامت خود اهمیت دهید و از انجام روش های دیگری مانند جراحی و غیره برای لاغری خودداری کنید.شما می توانید با انجام نکات بالا و تغذیه صحیح به راجتی وزن کم کنید.

منبع: وارونه


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rangsalamti است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]