راههای درمان هیدروسل

دوشنبه 7 مرداد 1398
8:29
کاظم

راههای درمان هیدروسل مجموعه بیماری ها و راه درمان

درد و یا ناراحتی از هیدروسل به طور کلی با اندازه آن در ارتباط است هیدروسل یک کیسه پر از مایع است که در داخل کیسه بیضه مرد وجود دارد ،اساسا یک پشتیبان از مایع در اطراف یک یا هر دو بیضه است. در اکثر موارد، هیدرولزها مضر نیستند و در اکثر موارد خود به خود درمان می شوند، اما تورم اسکروتال باید همیشه توسط یک پزشک برای ارزیابی علل بررسی شود.



Image result for supplements for epididymitis


درمان دائمی هیدروسل معمولا به جراحی نیاز دارد، اگر چه برخی از درمان های خانگی نیز ممکن است کمک کند. همه چیز درباره هیدروسل : علائم و نشانه ها را تشخیص دهید: اولین نشانه ای از هیدروسل یک تورم بدون درد یا بزرگ شدن کیسه بیضه است که نشان دهنده جمع شدن مایع در اطراف یک یا هر دو بیضه است. نوزادان به ندرت عوارض ناشی از هیدروسل دارند و اکثریت قبل از سن یک سالگی بدون درمان میمیرند.


در مقابل، مردان مبتلا به هیدروسل ممکن است در نهایت احساس ناراحتی را تجربه کنند، زیرا کیسه بیضه بوجود می آید و سنگین می شود. این می تواند مشکل در نشستن یا پیاده روی / دویدن در موارد شدید ایجاد کند. درد و یا ناراحتی از هیدروسل به طور کلی با اندازه آن در ارتباط است - هرچه بزرگتر شود، بیشتر احتمال دارد شما آن را احساس کنید.


هیدروسل در صبح (بعد از بیداری) تمایل به کوچکتر شدن دارد و پس از آن بزرگتر می شود. استرس و تنش ممکن است موجب افزایش هیدروسل خاص شود.نوزادان زودرس احتمال بیشتری دارد که به هیدروسل مبتلا شوند.

هیدروسل یک کیسه پر از مایع است که در داخل کیسه بیضه مرد وجود دارد با هیدروسل صبور باشید: در اکثر موارد هیدروسل بدون هیچگونه درمان خاص، خودشان بهبود پیدا می کنند.


با انسداد یا احتقان در نزدیکی بیضه (ها) هیدروسل تخلیه می شود و به بدن جذب می شود. بنابراین، اگر شما متوجه بیضه های بزرگ شدید ولی آنها دردناک نیستید و یا مشکلی با ادرار کردن یا در طول رابطه جنسی ندارید، کمی وقت برای حل شدن مشکل به بدن بدهید.در پسران بچه ها، هیدروسل ها معمولا در طول یک سال بعد از تولد، خودشان بهبود پیدا می کند.


در مردان، هیدروسل ها اغلب به تدریج در عرض شش ماه، بسته به علت، ناپدید می شوند. بزرگترها ممکن است زمان بیشتری را بپیمایند، اما نباید بیش از یک سال بدون مداخله پزشکی فراتر رود.با این حال، در کودکان و نوجوانان هیدروسل می تواند به علت عفونت، آسیب، پیچش بیضه یا تومور ایجاد شود، بنابراین این شرایط باید توسط پزشک معاینه شود.


هیدرولیک ها شبیه به گانگلیون های پر از مایع است که در غلاف تاندون در نزدیکی مفاصل تشکیل شده و سپس به تدریج ناپدید می شوند. حمام نمکی Epsom را امتحان کنید: اگر یک تورم بدون درد در بیضه (ها) / اسکروتوم خود مشاهده کنید، به آب گرم حداقل چند فنجان نمک اپسوم اضافه کنید و در فاصله 15 تا 20 دقیقه در وان استراحت کنید.


گرمای آب می تواند حرکت مایعات بدن را تحریک کند (این ممکن است باعث انسداد مجدد شود) و نمک می تواند از طریق پوست شما مایع و تورم را کاهش دهد. نمک اپسمی نیز یک منبع غنی از منیزیم است که کمک می کند تا ماهیچه ها / تاندون ها را آرام کنید و هر حساسیتی را تسکین دهید.اگر درد همراه با هیدروسل شما وجود داشته باشد، آب گرم (یا هر منبع گرما) می تواند التهاب ایجاد کرده و علائم شما را بدتر کند.

حمام را بیش از حد داغ نکنید (برای جلوگیری از سوزش) و در وان برای مدت طولانی ننشینید.

اولین نشانه ای از هیدروسل یک تورم بدون درد یا بزرگ شدن کیسه بیضه است

منبع:خبردان


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rangsalamti است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]