آسیب های بالم لب

شنبه 19 شهريور 1401
15:19
کاظم

آسیب هایی که بالم لب به لبهایتان میزند
آسیب های بالم لب را بهتر است بدانید بالم لب دارای مواد شیمیایی است که به بدن آسیب می رساند. حتی برند های “طبیعی” بالم لب نیز از مواد شیمیایی در ساخت استفاده می کنند. برخی مواد موجود در بالم لب نیز مضر نیستند اما ممکن است به پوست لب شما آسیب برسانند، مثلا ویتامین E ماده ی افزودنی بالم لب است
آسیب های بالم لب را بهتر است بدانید
بالم لب دارای مواد شیمیایی است که به بدن آسیب می رساند. حتی برند های “طبیعی” بالم لب نیز از مواد شیمیایی در ساخت استفاده می کنند.

برخی مواد موجود در بالم لب نیز مضر نیستند اما ممکن است به پوست لب شما آسیب برسانند، مثلا ویتامین E ماده ی افزودنی بالم لب است که برخی افراد واکنش های آلرژیک شدیدی به آن دارند.

ویتامین E و رایج ترین مواد سمی موجود در بالم لب که در این بخش بررسی می کنیم، سبب می شود بالم لب ها به آن اندازه ای که فکر می کنید، برای شما خوب نباشد.
بالم لب


[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rangsalamti است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]